BOOKHAUL | SANT JORDI 2016

9.7.16

Hola, petits pingüins!

Sé que aquesta entrada va un xic tard (fa dos mesos i mig de Sant Jordi!) però he estat molt ocupada amb l'institut, ,molts projectes que he començat aquest estiu... Això sí: ara us el porto amb moltíssimes ganes. Cada cop que veig els llibres que vaig aconseguir aquest Sant Jordi se m'oplen els ulls de llàgrimes: m'és inevitable recordar aquell meravellós dia d'abril que vaig compartir amb amics lectors coneixent autors genials...



La isla de Bowen, de César Mallorquí
La tumba de Aurora K., de Pedro Riera
Cordeluna, d'Elia Barceló
Último deseo, de Fernando Lalana i José Videgaín

Aquests quatre llibres me'ls va regalar ma mare just el dia d'abans de Sant Jordi. No tinc gaire idea de què van, però essent l'editora la gran Reina Duarte... segur que me'ls llegeixo aquest estiu!


No sé per què la foto em surt del revés ni com arreglar-ho així que...
Mentira, Care Santos
Palabras envenenadas, Maite Carranza

Maite Carranza i Care Santos són dues autores ja consagrades al nostre país, així que volia tastar alguna cosa d'elles. Tampoc sé gaire de la trama d'aquests dos títols, però tos dos són Premi Nacional Edebé de Literatura Juvenil, cosa que fa que encara tingui més ganes de llegir-los.


Némesis, de Javier Ruescas i Manu Carbajo

Némesis és la tercera entrega de la triologia Electro. Només n'he llegit el primer volum, però he de reconèixer que el vaig disfrutar bastant i tinc moltíssimes ganes de saber com continua aquesta història distòpica, sobretot després de l'al·lucinant final que deixa Electro... Ara mateix estic llegint Aura, la segona entrega.


Viaje al centro de mis mujeres, d'Alicia Domínguez

Com ja sabeu, el dia de Sant Jordi el vaig passar a Barcelona amb altres amics bloguers. Un d'ells era en Marc, i va tenir el detall de regalar-me aquest llibre. La sinopsi no desvela gaire cosa de la trama, però diré que es tracta de dues dones, cosines, molt diferents; que fa un viatge a Portugal i intenten descobrir la seva essència.


Hurra, de Ben Brooks

La passada Setmana Santa vaig descobrir Ben Brooks gràcies a la novel·la Lolito, una novel·la que em va fascinar i que va fer que, tan sols havent llegit un llibre seu, Ben Brooks es posicionés entre els meus autors preferits. Hurra tracta sobre el misteriós suïcidi de la germana del protagonista, que el portarà a ell i a l'altre germà a fer un viatge per Europa i passar per llocs com, per exemple, Barcelona.


El rastre brillant del cargol, de Gemma Lienas

Gemma Lienas va ser una de les últimes parades d'autors del dia. Va firmar-me els tres llibres que portava (Bitllet d'anada i tornada, El diari groc de la Carlota i La venjança dels panteres negres) i la vam fer petar una estona i, just quan me n'anava, vaig veure aquest llibre a bon preu. I me n'havien parlat molt bé d'ell... Així que no m'ho vaig pensar dues vegades, que el vaig comprar i me'l va dedicar. Ja l'he llegit i he de dir que és un llibre fantàstic, additiu i sorprenent; que tracta temes com el Síndrome d'Asperger (el protagonista ho és!) o el ciberassetjament, tot vist des d'un punt de vista adolescent.


I fins aquí els meus llibres de Sant Jordi! Expliqueu-me: quins van ser els vostres?

Un dia com avui va néixer Barbara Carland...



8 comentarios:

  1. Hurra tiene una edición maravillosa *.*

    ResponderEliminar
  2. Un xic tard diu la pava xD M'ha agradat molt la entrada <3

    ResponderEliminar
  3. Molt bona entrada! Jo per Sant Jordi només vaig comprar un llibre, però m'has cridat l'atenció a la majoria dels teus!
    Bon estiu <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon estiu, Noèlia! Gaudeix de les lectures!

      Eliminar
  4. Hola! Participo también en la iniciativa seamos seguidores. Ya te sigo en tu blog (que por cierto me encanta). Te dejo aquí el mío anabobooks.blogspot.com <3

    ResponderEliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin