BOOKTAG #14: Cuit amagar a la llibreria

19.4.16

Hola, petits pingüins!

Avui us porto (després de molt i molt temps) un altre booktag, creat per les superfantàstiques Tecla i Joana (la Joana em va obligar a dir-ho JAJAJA), les noies de Perduda entre pàgines i Joana's books. El booktag segueix la mecànica de tots els altres, però amb una diferència: aquest cop hem de fer fotos als llibres amb un accessori nostre. Jo he triat el meu collaret de No està escrit a les estrelles. No us sembla interessant? Ja fa moooolt temps que em van nominar, però per fi avui us el porto!

Abans de començar m'agradaria dir que peeeeeeer fi tinc càmera nova (es nota moltíssim en la qualitat d'imatge) però que encara no la domino gaire. Així que s'ha fet el que s'ha pogut... :') Bé, ara sí que comencem amb el booktag!

Primer llibre d'una saga
Per aquesta categoria triaré una de les meves compres de tardor: Xènia, tens un whatsapp. Tanta insistència en els vídeos de la Marta, de Recomanacions de llibres (blog i canal), i el fet de conèixer l'autora en persona fa uns mesos; que me'l vaig acabar comprant. Ja està llegit, i va ser una lectura fresca i agradable.


Un llibre amb un cor o amb la portada vermella o rosa
Aquí copiaré una mica a la Tecla, que ha escollit el primer llibre d'aquesta triologia, i jo n'he escollit el tercer (i últim, sense comptar el seu spin-off). Em va agradar bastant, tot i que crec que la triologia decau bastant; i l'spin-off encara més: va començar a la perfecció amb ¡Buenos días, princesa!, però acaba escrivint més llibres per escriure, només ver vendre més; com és el cas del spin-off Tengo un secreto. El diario de Meri.


Un llibre amb la portada blava
Aquí està el llibre de la meva companya blogger: El noi del bus, de la maca de l'Aina Li; una noia de quinze anys que sempre veureu comentar al blog. Així que va per tu! Des d'aquí t'envio un petó, i espero veure'ns ben aviat! Podeu passar-vos pel seu blog per aquí i llegir la ressenya que vaig fer fa uns mesos per aquí.



Un llibre amb una fulla, un arbre o herba a la portada
No sé per què però m'encanta aquesta portada. Tinc moltíssimes ganes de llegir aquest llibre després que una de les meves creadores de contingut sobre llibres (no es considera booktuber), l'Andvari Leitón, no pari de parlar sobre aquest llibre i el seu autor.



Un llibre que no sigui juvenil
Crec que no us he parlat suficient d'aquesta joia de llibre. Per entre els dies. Antologia poètica és un recull de poemes del poeta romanès Marin Sorescu que us faran gaudir a tots, tant si us fascina la poesia com si no n'heu llegit encara. Jo vaig començar a llegir poesia gràcies a aquesta obra, i la veritat és que ara m'agrada molt. Mireu que adorables són les dues edicions juntes! La primera conté un centenar de poemes i la segona més d'una vintena més.


Llibre estrella de l'any
És molt difícil escollir un sol llibre per a aquesta categoria, ja que aquest any he llegit llibres que m'han agradat molt, però finalment m'he decantat per Lolito, una novel·la del jove escriptor Ben Brooks, que tracta sobre l'Etgar, un noi de quinze anys que està vivint una etapa difícil: l'adolescència. L'autor sap relatar-ho amb cruesa però a la vegada amb innocència, segur que no deixa a cap lector indiferent.



Un llibre amb un títol de més de 4 paraules
El nombre del viento és un llibre que vaig guanyar l'estiu passat a un sorteig de la booktuber barcelonina eatingbooks, però que encara no he llegit. El per què? Ni jo mateixa ho sé, tothom parla meravelles d'aquest llibre i la seva continuació, així que no sé a què estic esperant per llegir-lo.


Un clàssic
Triaré també una de les meves compres de tardor Little Women, un llibre del segle XIX molt conegut escrit per Louisa May Alcott. De fet, podeu veure el bookhaul en el que us l'ensenyo per aquí. Per cert, és una edició preciosa i ho sabeu. Més que preciosa.



Últim llibre d'una saga
Per aquí també podeu veure un llibre que vaig comprar-me fa poc, durant la Setmana del llibre en Català: A trenc d'alba, de Stephenie Meyer; la darrera part de la famossíssima saga Crepuscle, de la qual el primer llibre em va agradar moltíssim i no sé a què estic esperant per continuar amb els altres.


Llibre que no t'hagi agradat
Doncs aprofitant que el tinc sobre la taula perquè li havia deixat a la meva germana petita, que l'estava llegint com a lectura obligatòria a l'institut i ja me l'ha tornat; diré Mecanoscrit del segon origen, de Manuel de Pedrolo. No és que em sembli un mal llibre, però crec que és molt "ara faig això, ara faig això altre, ara passa això"; a més que el final és bastant brusc.


No em vull acomiadar sense una foto de família! 


Un dia com avui va néixer José de Echegaray...

6 comentarios:

  1. Ualaa! Casi no me'n recordava!

    Moltíssimes gràcies per fer-lo:) M'han encantat les respostes!

    Un petó, ens llegim! <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Em volia esperar a tenir més qualitat de càmera per fer-lo! Moltes gràcies a tu!

      Eliminar
  2. Hola Pingu!

    Torno a estar per aquí una altra vegada i veig que en el moment perfecte! M'ha encantat el book-tag i merci per posar el meu llibre! Jo també t'envió un petó virtual <3

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies a tu! Un petó, i ens llegim!

      Eliminar
  3. Ostres! L'he vist ara mirant la Blogtag, no sabia que l'havies fet! Jejeje...

    Petons <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies per comentar! Un petó, espero veure'ns d'aquí poc!

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin