BOOKTAG #12: Carnaval

6.2.16

Hola, petits pingüins!

Avui us porto una altra booktag, aquell tipus d'entrada que a mi em tornen boja i que feia ja gairebé dos mesos que no en feia. A més, m'encanta el Carnaval així que... Aquesta booktag l'he treta del blog Atrapada entre llibres, i ella el va treure del blog Literatura juvenil, però fent-hi alguna modificació. A més, la maca de la Wina em va nominar (ehem ehem), així que tinc moltíssimes ganes de fer-la. Comencem!



Disfressar-se
Un llibre al qual redissenyaries la portada
     
Us ensenyo una de les edicions castellanes i la catalana del primer llibre de la triologia L'amor més enllà del temps: Roig Robí. La primera la trobo horrible, la segona m'encanta. És una triologia que he llegit dues vegades i cada vegada m'ha agradat més que l'anterior, però no suporto el que han fet amb les edicions castellanes (amb cap de les dues, però aquesta és la pitjor). Sobretot quan vaig anar fa poc a Casa del Llibre amb els Lectors Catalans, i la Kim (de Mi gran viaje literario) i jo li vam recomanar aquest llibre a la Tecla (de Perduda entre pàgines), i vam veure les dues edicions. També cal dir que l'edició castellana és en tapa tova i la catalana és en tapa dura amb sobrecoberta.

Ballar
Un llibre que desprengui alegria
M'ha costat decidir aquesta categoria però finalment m'he decantat per Mis whatsapp con Mamá, una de les meves primeres lectures d'aquest 2016. Tot i que abusa de la broma fàcil i té un final massa predictible, és un llibre entranyable, fàcil i ràpid de llegir i fa passar una bona estona.

Pintar-se la cara
Un llibre al que t'agradaria canviar-li el títol
Ha estat difícil escollir aquesta categoria però finalment m'he decantat per El Capítol del Julian, un llibre complementari de Wonder. Tot i que em van encantar els dos llibres, sento que aquest títol l'han posat perquè no se'ls acudia cap altra cosa, i van anar a allò més fàcil.

Màscara
Un llibre que et feia vergonya llegir
Em feia vergonya llegir-lo i me'n segueix fent, i això que encara no l'he llegit. Però l'hauré de llegir pel meu Treball de Recerca de Batxillerat, així que només de pensar que hauré d'anar per la vida amb aquest llibre que inspira les actituds masclistes i les relacions tòxiques, ja em faig vergonya a mi mateixa.

Rues
Una saga que et vas llegir molt seguida
En aquesta categoria podria mencionar també la triologia principal de El Corredor del Laberint o L'amor més enllà del temps, però aquesta saga em porta molt bons records, i de fet s'ha convertit en una de les meves sagues preferides. Us la recomano moltíssim si us agrada la fantasia barrejada amb amor, amistat, venjança; a més d'uns personatges molt ben construïts i uns escenaris immillorables.
Dijous gras
Un llibre que et va costar digerir
Et donaré el Sol va ser una lectura que va marcar el meu 2015. Vaig trigar un mes en llegir-lo, però no me'n penedeixo de res. És un llibre que has de llegir lent, a poc a poquet; per captar tota la seva essència i gaudir-ne al màxim. Però bé, tampoc em vull esplaiar gaire perquè podeu llegir la meva opinió al complet a la ressenya que vaig fer-ne.


I fins aquí la booktag d'avui! Us ha agradat? Com passareu Carnaval aquest any? Aquí una que sempre es disfressa de pingüí! Us espero als comentaris!

Un dia com avui va néixer Pramoedya Ananta Toer...

8 comentarios:

  1. Holaaa!!

    Wiii l'has fet:)
    jjejeje, After.... Ja, hi ha cada pagina que es vergonya aliena però també has de pensar que com que la gent li encanta tampoc et miraran molt malament;)
    Et donare el sol també és magnific!

    Petons! Ens llegim:)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei!
      Pfff After... Només de pensar-ho em poso malalta jajaja Et donaré el Sol em va encantar!
      Una abraçada!

      Eliminar
  2. Hola hola! Yo leí After y aunque hay valores que no me gustan nada no me pareció tan malo. Lo de la saga de rubí tienes razón.
    Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Muchas gracias por comentar! Bueno, After aún no lo he leído (aún), así que pronto saldré de dudas. ¡Un beso!

      Eliminar
  3. ¡Hola Irene! ¿Cómo va?

    Felicidades por quedar finalista o con mención especial en el concurso "Qué estás leyendo".

    Besos :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola!

      Gracias por comentar, muchísimas felicidades a ti también por la mención.

      Eliminar
  4. ¡Hola! Coindideixo amb tu amb la majoría d'eleccions XD Encara recordo quan em vaig llegir "Crónicas de la Torre" (Amb les portades velles, eren cutres però les d'ara semblen del Senyor del anells -.-) i potser me l'hauria de tornar a llegir *-*

    Petons!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi les portades que m'agraden molt (de les que tinc el primer volum) són les de tapa dura que venen amb contigut especial.

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin