BOOKTAG #10: Est o Oest

10.12.15

Hola, petits pingüins!

Avui us porto una entrada que hauria d'haver escrit fa molt temps, un booktag al qual em van nominar les precioses Wina i Aina Li, dels blogs Atrapada entre llibres i Històries Trobades. Suposo que ja ho sabeu, però us refrescaré la memòria: hem de triar entre set llibres que ens han proposat, fent rondes i triant quin ens agrada més: si el llibre anterior o el llibre següent. No sé si m'explico gaire, però ara anireu veient el seu funcionament!


Aquesta és la llista de l'Aina Li...
Fangirl, de Rainbow Rowell
Crepuscle, de Stephenie Meyer
Harry Potter, de J. K. Rowling
Caçadors d’ombres, de Cassandra Clare
Wonder, de R.J.Palacio
El vigilant en el camp de sègol, de J. D. Salinger
Eleanor&Park, de Rainbow Rowell

I aquesta la de la Wina...
Orgull i Prejudici, de Jane Austen
Amy and Roger, de Morgan Matson
La Selección, de Kiera Cass
A todos los chicos de los que me enamoré, de Jenny Han
Play, de Javier Ruescas
Memòries d'Idhun, de Laura Gallego
Saga Lux, de Jennifer L. Armentrout

Ara faré un mix amb les dues llistes, eliminat aquells llibres que no he llegit.

Fangirl
Crepuscle
Harry Potter 
(no l'he acabat, és una de les meves lectures actuals)
Caçadors d’ombres
Wonder
El vigilant en el camp de sègol
Eleanor&Park
Orgull i Prejudici
Amy and Roger
La Selección
A todos los chicos de los que me enamoré
Play
Memories d'Idhun
Saga Lux

Com la majoria de llibres que mencionen no els he llegit (tot i que la majoria els tinc pendents i alguns fins i tot en paper, com Fangirl o Eleanor&Park); la meva llista és un xic més curta, de sis llibres. Però això sí: seran difícíls eleccions!

Ah! Se m'oblidava! He de començar amb el llibre guanyador de qui m'ha nominat, és a dir, amb Allà on els arbres canten, de la Laura Gallego, el llibre guanyador de l'Aina Li; ja que el de la Wina, Eleanor&Park, no l'he llegit.

1a ronda

   

Comencem per una molt difícil elecció, ja que els dos llibres em van agradar molt en el seu moment. Crepuscle va ser el llibre que va fer que tornés a llegir tant com ho feia abans, però Allà on els arbres canten té una història encisadora i millor construïda. Així que després de rumiar-ho molt, em quedo amb Allà on els arbres canten.

2a ronda

   

Aquesta decisió és facileta. Com ja he dit, Allà on els arbres canten em va encantar (rima fins i tot) i Harry Potter just l'acabo de començar (porto unes deu pàgines, més o menys), així que em decanto pel fantàstic llibre de la Laura Gallego.

3a ronda

   
   
Aquí torna a ser difícil. Com pots triar entre dos llibres que t'han agradat moltíssim i que estan molt ben escrits els dos? Em quedaré amb Wonder perquè ja l'he llegit més d'un cop i m'he emocionat cada cop que ho he fet, i les seves històries complementàries també em van encantar; però em sap greu deixar pel camí a un llibre tan meravellós de la fantàstica Laura Gallego.

4a ronda

    

No tardaré gaire en decidir quin dels dos trio, perquè Wonder continuarà la partida. No és que El vigilant del camp de sègol no m'hagués agradat, però només em va servir per passar l'estona. Cal dir va ajudar a que no m'agradés tant el fet que fos una lectura obligatòria, ja que sempre estic predisposada a odiar aquest tipus de lectures.

5a ronda

   

Una altra decisió difícil. D'una banda, Wonder em va encisar amb uns personatges tan ben construïts i una trama senzilla però molt maca; però d'altra banda, La Selección té absolutament tot el que busco en un llibre. Té la barreja perfecta d'amor i acció, una protagonista femenista amb molt caràcter i és molt, molt additiu. Així que, sento deixar a Wonder en la cinquena ronda, però La Selección continua.

6a ronda


Acabem el booktag amb una decisió complicada també. D'una part, La Selección és una de les meves triologies preferides (sí, ja sé que està La Heredera i tot això, però jo ho aquest llibre i La Corona els trobo una bilogia spin-off de La Selección); però d'altra part Play també em va agradar moltíssim, i Javier Ruescas és un dels meus autors preferits.

Després de rumiar-ho molt, el llibre guanyador és...



I ara faré la llista de llibres que els meus estimats nominats hauran d'escollir, començant pel meu llibre guanyador i continuant per...

Tan senzill com tuitejar t'estimo, de Blue Jeans
Si em dius vine ho deixo tot però diga'm vine, d'Albert Espinosa
Pomelo y limón, de Begoña Oro
Ciutats de paper, de John Green
Tirant lo Blanc, de Joanot Martorell
Lleial, de Veronica Roth
No està escrit a les estrelles, de John Green


I ara els meus set nou nominats MUAJAJAJAJAJA

Les noies de Fox-Girl Read
L'Aria, del blog Angels to fly
El Bernat de Perdut entre llibres
La Nessie, del blog El món en un mot
La Maria Eugenia, del blog La Biblioteca de Hedwig
La Joana de Joana's books
La Kim de Mi gran viaje literario
La Tecla de Perduda entre pàgines

Un dia com avui va néixer Emily Dickinson ...



Ai, sí! Gairebé se m'oblida! La Tecla i la Joana, les meves estimades noietes de Perduda entre pàgines i Joana's books estan organitzant un sorteig nadalenc on el premi és el llibre A dos centímetros de ti i dos lots de marcapàgines. Us hi apunteu?



12 comentarios:

  1. Lo tengo pendiente, pero La Selección promete mucho. Al estar en catalán no he podido entender bien toda la entrada, pero espero que tu ganador me guste tanto como a ti.
    Besitos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ay, es que mi blog es bastante bilingüe, lo siento si no lo has podido entender; pero siempre tienes google traductor ;)

      Eliminar
  2. Una cosa, jo no he llegit cap llibre d'aquests... I a més només has posat una llista! Bé, igualment gràcies per nominar-me

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És que només és una llista, jo en tinc dues perquè em van nominar dues persones. Ai, és que potser són una mica poc coneguts alguns jejeje

      Eliminar
    2. Ok, però pots canviar alguns llibres...? Es que sinó no la puc fer!

      Eliminar
    3. Vaig!

      -No està escrit a les estrelles
      -Wonder
      -Antibarbis
      -Cròniques de la Torre
      -La història interminable
      -Allà on els arbres canten
      -Harry Potter

      Eliminar
    4. Mercii! Es nota que em coneixes eh! Però una cosa, el que he de fer és començar amb els dos primers etc.?

      Eliminar
  3. Hola Pingü!

    Que bé que al final que l'hagis fet!! Estic d'acord en gairebé tootes les rondes hahaha, menys en la 4a perquè el vigilant en el camp de sègol és el meu llibre preferit :3!

    Petoons!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tenim gustos semblants, excepte en aquest llibre jajajajajaja

      Eliminar
  4. Hola! Només he llegit un dels llibres de la llista!:(
    Moltes gràcies per nominarme!

    Petonss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Va, per ser tu, et faré una altra llista <3

      -Pulsacions
      -L'ocell de la revolta
      -Geek girl
      -Fangirl
      -Tan senzill com tuitejar t'estimo
      -Bon dia princesa!
      -Clàudia

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin