BOOKTAG #9: La Castanyada

19.10.15

Hola, petits pingüins!

Heu llegit bé, sóc tan random i tan #pingudiva que només em quedava crear un booktag per aquestes dates tan nostranes. (I no per Halloween, que sé que a tots us agrada, eh) El fet és que queden menys de dues setmanetes per La Castanyada i ja podem veure com el fred se'ns cala a la pell. QUE EN CARA NO ÉS HIVERN, COI. VULL SOL. 
Després de la meva indignació per haver hagut de començar a portar samarretes de màniga llarga, dessuadores, jaquetes i tota la pesca, us deixo amb aquest booktag que tanta il·lusió m'ha fet crear.

Castanya
Llibre perfecte per devorar aquesta tardor


Us recomano la meva lectura actual, Et donaré el Sol (I'll give you the Sun, de Jandy Nelson). És un llibre que crec que s'ha de llegir sense presses, molt lent, per captar la seva essència; perfecte pels dies ennuvolats i plujosos on només et ve de gust tapar-te amb una manteta al sofà i beure xocolata calenta.

Boniato
Llibre que t'hagi deixat de pasta de boniato


Sóc conscient que no deixaré de posar aquest llibre en els booktags durant una temporada. Hola. Adéu. Podeu llegir-ne la ressenya aquí.
D'acord, ara deixaré de dir bajanades. Sé que això mai serà possible. Vaig agafar aquest llibre sense gaires expectatives i em va acabar encantant. LLEGIU-VOS-LO. EL PODER PINGÜINIL US OBLIGA.

Brases
Llibre que només serveix per fer-lo cremar


Aquest també m'ha deixat de pasta de boniato no, el següent, de tan dolent com era. Us parlo d'un llibre que ni tan sols té traducció al català (ni l'haurien de fer), us parlo de Hola, abuelo. Querida nieta. (he sigut incapaç de trobar el títol original, això sí: és d'un autor danès anomenat Peter Härtling)
És un llibre de tan sols seixanta-poques pàgines arribés a ser tan i tan avorrit i predictible. Això sí, la sort és que, al ser tan curt, el pots llegir ràpidament i així no allargues l'estona de patiment. Però igualment, A LA FOGUERAAAAAAAA!!!!

Paperina
Llibre complementari d'un altre i llibre i que els dos t'hagin agradat


Per aquesta secció, ho tinc molt clar: El capítol del Julian (The Julian Chapter), que complementa a Wonder, escrit per R.J. Palacio. Wonder és un llibre que les dues vegades que l'he llegit m'ha encantat i aquest petit llibre complementari està totalment a la seva altura, explicant-nos coses que ja sabíem des d'un altre punt de vista, i també coses totalment noves sobre en Julian i la història de la seva família.

Panellets
Llibre molt dolç


Aquest llibre no és el gran prodigi del món de la literatura, la seva trama és bastant senzilleta. Però no ho sé, amaga quelcom entre les seves pàgines, entre els seus personatges animals  la seva història de superació que desprèn dolçor i adorabilitat.
Amb La gallina que soñaba con volar (que tampoc té traducció al català, el seu títol original és The hen who dreamed about fly, de Sun-Mi Hwang) podem trobar una història per llegir d'una tirada en una tarda, ideal per a les temporades de les temudes crisis lectores.

Marrameu
Personatge que haguessis volgut que no haguessis volgut que morís


MARRAMEU TORRA CASTANYES A LA VORETA DEL FOOOOOOOC...
Al final del primer llibre de la triologia, mor un dels meus personatges preferits. SPOILER Pobre Chuck, jo l'estimava. Li havia agafat un munt de carinyo, era adorable. I van i me'l maten, els molt c*br*n*. FI DEL SPOILER Però tot i això, els tres llibres em van agradar moltíssim.

Castanyera
Llibre molt bo i infravalorat o poc conegut


LA CASTANYERA VEN CASTANYES (I NO CARBASSES)A LA PLAÇA DE LA CIUTAAAAAT...
El vaig llegir l'estiu passat i em va agradar moltíssim. Uns trama interessant, uns personatges fantàstics... Em va agradar molt en el seu moment, ara tocarà fer-li una relectura en francès, aprofitant que l'any que ve vindrà ver Sant Jordi l'autor. Sí, heu llegit bé: Mathias Malzieu a Barcelona. MATHIAS MALZIEU A BARCELONA. Omg I can't stop fangirling.



I això és tot per l'entrada d'avui! Us ha agradat? Us animareu a fer-lo? Per cert, jo aquí tinc uns nominats i nominades que estan obligats a fer-lo. MUAHAHAHAHAHA.

-Martina, del blog Volando Entre Universos Perdidos.
-Maria Eugenia, del blog La biblioteca de Hedwig.
-Íñigo, del blog Cultura de Íñigo Ovejero.
-Laia, del blog Atrapada entre llibres.
-Judit, del blog Magic Books
-Sonia, del blog Lady Acacia
-Jordi, del blog J.L.Coll Poetry
-Tecla, del blog Perduda entre pàgines
-Joana, del blog Joana's Books
-Alba, del blog No només paraules

Un dia com avui va néixer Miguel Ángel Asturias... 

14 comentarios:

  1. S'intentara fer jaja enacra que no se si m'arrivaran les hores😵😳

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Va, que encara tens 12 dies fins La Castanyada! Let's go!

      Eliminar
  2. Molt xulaaa! L'intentaré fer però més cap a l'epoca de la castanyada!:) un petò!😍

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perfecte! No t'adormis que només queden 12 dies!

      Eliminar
  3. Hola!

    Quė guai el tag :D Però de tots els llibres que esmentes, no he llegit cap (tot i que el de La gallina que soñaba con volar el rinc pendent).
    Ay, a veure si puc fer-lo abans de la castanyada~

    Una abraçada, Pingu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola jotaelecoll!

      Moltes gràcies, i a veure si veig el teu booktag :P

      Un petó i ens llegim! <3

      Eliminar
  4. Hey Pingu,

    Que original! Entre aquest tag i el del pingüí no se d'on treus la imaginació, hahaha.

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. MI IMAGINACIÓN PALPITA COMO UNA PATATA FRITA JAJAJAJA

      Gràcies per comentar, un petó i ens llegim! <3

      Eliminar
  5. Com mola!
    Ja el faré en breus:)
    Tio, m'he fet un spoilaco sense voler:( amb lu del corredor del laberint, bueno mig mig...
    Et donaré el sol es genial! Em va encantar!
    Petons!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Wina!

      Segur que les teves respostes són genials! Sort que he avisat que hi havia spoiler eh, que sinó... :''''''D

      Un petó, i ens llegim! <3

      Eliminar
  6. Hola!

    Mola molt! Quan pugui ja el faré!

    Petons <3

    ResponderEliminar
  7. Pero, pero, pero... http://33.media.tumblr.com/a9fa66044cfafd81aac1f5b130e6664c/tumblr_n7a21kWDX91simy19o1_500.gif

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Querida chocolatada,

      translate.google.es :)

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin