BOOKHAUL #4: Setmana del Llibre en Català 2015

24.10.15

Hola, petits pingüins!

Com podreu veure, aquesta entrada torna a ser en català, i us parlaré dels llibres que vaig comprar o van arribar a les meves mans durant la setmana del llibre en aquest idioma.

Per començar, el dia 5 de setembre vaig anar al ReRead, després de moooolt temps sense anar-hi. així que el primer dia va començar trepitjant fort: em vaig fer amb 5 llibres a la llibreria que podeu trobar a Gran Via, 564 (Barcelona).

Alegría *
Descripció gràfica de mi mateixa quan entro a un ReRead.
Així que vaig comprar-me A trenc d'alba, la quarta i última part de la famosa saga Crepuscle, de Stephenie Meyer, que feia mooolt temps que el volia però només trobava l'edició de la pel·lícula i jo volia la altra per fer conjunt amb els altres llibres; El coleccionista de relojes extraordinarios, llibre de la meva estimada Laura Gallego que estic desitjant llegir; El diario amarillo de Carlota, que tot i haver-lo llegit ja, vull fer-li una relectura, sobretot sent de la Gemma Lienas, tot un exemple a seguir per a mi; Harry Potter i la pedra filosofal, que vull llegir-lo per saber si és tan bo com tots diuen; i, per últim Els homes que no estimaven les dones, la primera part de l'aclamada tetralogia de Stueg Larsson: Millenium.



Després, ja quan estava a la pròpiamente dita Setmana del Llibre en Català, passejant per les casetes amb la Maria Eugenia, del blog La biblioteca de Hedwig; i la nostra amiga Juls; jo vaig aprofitar per fer una espècie de bookcrossing a la caseta de la Institució de les Lletres Catalanes i el Què Llegeixes?, que consistia en deixar un llibre embolicat i agafar-ne tu un dels que estaven embolicats. A mi em va tocar un llibre en bastantes males condicions tan exteriorment com interiorment, a més que no em crida gens l'atenció; anomenat Ronja. La hija del bandolero. No crec que l'arribi a llegir. També a la mateixa caseta, vaig agafar aquest llibre, que em fa especial il·lusió, anomenat: Retrats. Emili Teixidor. on ens parla sobre la vida literària d'un escriptor a qui tinc especial carinyo. Escrivint aquesta entrada, m'he adonat que aquest llibre el va escriure Sebastià Bennassar, un escriptor que vaig poder conèixer posteriorment a la Setmana quan ens presentava a tots els joves lectors el seu últim llibre.


El dia 12 de setembre, una setmana després, vaig anar a la trobada de lectors que es feia a la Setmana, i també vaig tornar a anar a la mateixa llibreria amb els meus amics lectors. Entre totes les cosetes literàries i els tres llibres que vaig comprar a més a més (El nen, de Roald Dahl; Eragon, de Christopher Paolini (en anglès); i Autour du monde avec Tante Mame (sí, en francès), de Patrick Dennis, que posteriorment em vaig assabentar que era una segona part, però que tot i així tinc moltes ganes de llegir-lo).

Postals que podies agafar a canvi de deixar una frase teva

Dos diaris, un punt de llibre magnètic, un llapis que no fa les seves funcions, dues acreditacions i un poemari.

Els quatre de l'esquerra me'ls van donar a la mateixa Setmana i els de la dreta a la meva biblioteca.

Punts de llibres xaxipirulis. Fixeu-vos que està el d'en Bernat de Perduts entre llibres

Bossa que utilitzo per absolutament tot.


A més, en Bernat de Perduts entre llibres em devia un llibre, ni més ni menys que Brúixules que busquen somriures perduts, de l'Albert Espinosa, un llibre que vull llegir des que va sortir, pràctiment. Després de dos mesos d'espera, ja era hora, senyor Sut!


Senyores i senyors, amb tots vostès, aquest ha estat el bookhaul més gran de la història d'aquest blog. Perdoneu per la qualitat tan dolenta de les fotos, però la càmara amb les que normalment les faig s'ha espatllat i ara l'he d'arreclar, i veia que aquest bookhaul no es podia endarrerir encara més... Tot i això, espero que us hagi agradat.

Un dia com avui va néixer Fernando Vallejo...


8 comentarios:

  1. Como no entiendo nada de nada (y por mucho que me pases el traductor de google no me fío porque en inglés me liaba unas que no veas...) mi aportación absurda será: ole el consumismo y voy a matar a moooeee, wiiiiiiiiiiiiiiiiii.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. JOPE QUE NO ES TAN MALO EL TRADUCTOR, POBRE TRADUCTOR (te paso otro link, no es el google traductor, creo que te gustará más: https://www.softcatala.org/traductor) Pero aún así, en esta entrada te voy a hacer el favor de traducírtela, va.

      ¡Hola, pequeños pingüinos!
      Cómo podréis ver, esta entrada vuelve a ser en catalán, y os hablaré de los libros que compré o llegaron a mis manos durante la semana del libro en este idioma.
      Para empezar, el día 5 de septiembre fui al ReRead, después de mucho tiempo sin ir. Así que el primer día empezó pisando fuerte: me hice con 5 libros a la librería que podéis encontrar en Gran Vía, 564 (Barcelona).
      Así que me compré A primera luz, la cuarta y última parte de la famosa saga Crepúsculo, de Stephenie Meyer, que hacía mucho tiempo que lo quería pero sólo encontraba la edición de la película y yo quería la otra para hacer conjunto con los otros libros; El coleccionista de relojes extraordinarios, libro de mi estimada Laura Gallego que estoy deseando leer; El diario amarillo de Carlota, que a pesar de haberlo leído ya, quiero hacerle una relectura, sobre todo siendo de Gemma Lienas, todo un ejemplo a seguir para mí; Harry Potter y la piedra filosofal, que quiero leerlo para saber si es tan bono como todos dicen; y, por último Los hombres que no estimaban las mujeres, la primera parte de la aclamada tetralogía de Stueg Larsson: Millenium.
      Después, ya cuando estaba a la propiamente dicha Setmana del Llibre en Català, paseando por las casetas con Maria Eugenia, del blog La biblioteca de Hedwig; y nuestra amiga Juls; yo aproveché para hacer una especie de bookcrossing a la caseta de la Institució de les Lletres Catalanes y el Què Llegeixes?, que consistía al dejar un libro envuelto y coger tú uno de los que estaban envueltos. A mí me tocó un libro en bastantes malas condiciones tan exteriormente como interiormente, además que no me llama nada la atención; llamado Ronja. La hija del bandolero. No creo que lo llegue a leer. También a la misma caseta, cogí este libro, que me hace especial ilusión, denominado: Retratos. Emili Tejedor donde nos habla sobre la vida literaria de un escritor a quien tengo especial cariño. Escribiendo esta entrada, me he dado cuenta que este libro lo escribió Sebastià Bennassar, un escritor que pude conocer posteriormente a la Semana cuando nos presentaba a todos los jóvenes lectores su último libro.
      El día 12 de septiembre, una semana después, fui al encuentro de lectores que se hacía a la Semana, y también volví a ir a la misma librería con mis amigos lectores. Entre todas las cositas literarias y los tres libros que compré además (El niño, de Roald Dahl; *Eragon, de Christopher Paolini (en inglés); y Autour du monde avec Tante Mame (sí, en francés), de Patrick Dennis, que posteriormente me enteré que era una segunda parte, pero que aun así tengo muchas ganas de leerlo).
      Además, en Bernat de Perdidos entre libros me debía de un libro, nada más y nada menos que Brújulas que buscan sonrisas, de Albert Espinosa, un libro que quiero leer desde que salió, prácticamente. Después de dos meses de espera, ya era hora, señor Sut!
      Señoras y señores, con todos ustedes, este ha sido el bookhaul más grande de la historia de este blog. Perdonáis por la calidad tan mala de las fotos, pero la cámara con las que normalmente las hago se ha estropeado y ahora lo tengo que arreglar, y veía que este bookhaul no se podía atrasar todavía más... Aun así, espero que os haya gustado.

      Eliminar
  2. *sofreix un paro cardíac perque l'entrada és massa guay i per enveja a tots aquests llibres*

    ResponderEliminar
  3. Hola Pingu,

    M'ha agradat molt la crònica, jo no vaig poder anar-hi, però espero poder anar-hi l'any que ve per veure com és i tal (no hi he anat mai :$...) A més, m'encantaria provar de fer un bookcrossing a veure quin em tocaria!

    Petoons!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A veure si et desvirtualitzo ja d'una vegada! :D

      Eliminar
  4. ¡Hola!
    Igual lo leí en un futuro, pues tiene algo que me llama.
    Una reseña estupenda.
    ¡Nos leemos! :-)

    ResponderEliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin