PREMI: LIEBSTER AWARD (III)

12.8.15

Hola, petits pingüins!

Aquesta entrada torna a ser en català, ja que el meu bon amic Íñigo Ovejero, del blog Cultura de Íñigo Ovejero em va nominar (ja fa dos mesos xD) al Liebster Award. Som-hi!

Les normes són senzilletes: seguir el blog de qui t'ha nominat, visitar tots els blogs que han nominat amb el teu, respondre les 11 preguntes que t'ha deixat el teu nominador, nominar 11 blogs i avisar-los que han estat nominats i, per últim, fer-los 11 preguntes.

Comencem per les preguntetes que he de respondre.

1. La primera novela que recordes haver llegit?
Recordo que quan tenia set anyets vaig llegir un estiu les adaptacions per infants de Tirant Lo Blanc, Don Quijote de la Mancha i Platero y yo.

2. I la saga?
Si no comptem les múltiples sagues que té l'univers de Geronimo Stilton, diria que la meva primera saga va ser la de L'amor més enllà del temps, formada per Roig Robí, Blau Safir i Verd Maragda.

3. De quin personatge te n'has enamorat més o te n'has enganxat més?
Tan sols diré cinc paraules: Augusturs Waters, casa't amb mi.

4. Una saga o llibre que s'hagi llegit gairebé tot el món menys tu.
Podria fer una llista. Però resumint, la saga de Harry Potter, els Jocs de la Fam, Memòries d'Idhún, la saga Lux, Percy Jackson, Caçadors d'Ombres, After, Cinquanta Sombres de Grey (aquests dos últims no els he llegit ni els vull llegir, eh)... Tants llibres i tan poc temps per llegir...

5. T'agradaria escriure algun llibre en el futur?
No dic ni que sí ni que no.

6. Escrius poesia, en llegeixes?
A vegades n'escric, i llegeixo poemes diversos.

7. Algun cop has guanyat algun premi relacionat amb la literatura?
Sí, al cole i a l'institut. A 5è de Primària vaig guanyar el primer premi de literatura amb una història sobre com valorar la vida, a 2n d'ESO vaig guanyar el segon premi del meu cicle amb una carta d'amor d'un amo a la seva estimada (que al final resulta ser la seva gossa), i a 3r d'ESO vaig guanyar el primer premi del meu cicle amb un poema de desamor.

8. Segueixes la comunitat Booktube?
Sí, i m'encanta!

9. Blogs que freqüentes?
M'agrada molt un blog que es diu El Pingüino Lector. És un blog d'una noia molt simpàtica, i té unes entrades molt bones. XD
És broma poma. Segueixo molts blogs, ho podeu veure al meu perfil de blogger

10. T'has plantejat seguir molt temps amb el teu blog?
M'agradaria que durés molt, molt temps. Però tot a la vida és efímer.

11. Per què vas començar el blog?
Perquè m'encanta llegir i així puc donar la meva opinió a molta gent.


Ara em toca nominar a gent :3
La Wina, àlies fandelgrupdelqualsóchater ¬¬ del blog Atrapada entre llibres
L'Íñigo del blog Cultura de Íñigo Ovejero
Jane i Martina, les noietes de Volando entre universos perdidos

I les preguntetes que han de respondre són...
1. Troba un llibre on surtin pingüins o pingüins de peluix en algun moment.
2. Vas sovint a la biblioteca?
3. Quin és el teu llibre preferit?
4. I la teva saga?
5. Digues un autor del qual hagis llegit tots els seus llibres i t'agradin.
6. Com vas passar el Sant Jordi de l'any passat?
7. Has anat algun cop a la Setmana del Llibre en Català?
8. Has anat algun cop a alguna trobada de lectors, bloggers, booktubers, etc? (És una pregunta trampa, perquè ja sé que la resposta és afirmativa XD)
9. T'agrada el meu blog?
10. Digues el que més t'agrada del meu blog.
11. I el que menys.

Això és tot per l'entrada d'avui. Espero que us hagi agradat. Ens llegim!

Un dia com avui va néixer Jacinto Benavente...

8 comentarios:

  1. Ahora resulta que entiendo catalán al 95% Ni yo misma me lo creo oye... Tampoco leí ninguno de esos libros que no has leído y algunos ni tengo intención.
    Saludos.

    ResponderEliminar
  2. Hey!

    COM POT SER QUE NO T'HAGIS LLEGIT HARRY POTTER!
    Pero en fin llegeixtel pero JA! igual que memories d'Idhun i Els Jocs de la fam..
    After i 50SDG t'els perdono son basura...

    I percert qui es el grup que odies xD??
    Un petó, ens llegim!

    PD: Merci per la nominacio :D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No sé si recordes la nostra xerrada sobre Oh Happy Day...

      Ens llegim! <3

      Eliminar
    2. Ostres...
      Hahahahahahahhhhaah!
      Son millors i ho saps ;)
      Ens llegim<3

      Eliminar
    3. Clar, clar, per això van guanyar...

      Eliminar
  3. Hola, Pingu!
    Perdona, però el senyor WATERS ESTÀ CASAT AMB MI, SENYORA, NO ME'L ROBI QUE LA DENUNCIO PER MALA PERSONA. Jjajajajaj, és broma.
    Llegeixxxx Harry Potttttttteeerr. I a mi m'agrada molt el blog d'aquesta noia que dius que es diu Pingu... però, entre nosaltres, està una mica boja pels pingüins.


    Petons <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ho sento, però jo sóc la Sra. Waters.

      Ens llegim! <3

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin