PREMI: LIEBSTER AWARD

1.6.15

¡Hola, pequeños pingüinos!

Hoy vuelvo a hacer una entrada en catalán. No creo que haga muchas ya que, sinceramente, me siento más cómoda escribiendo en castellano que no en catalán (y no sé por qué xd) pero creo que esta lengua está muy maltractada tanto aquí, en la blogosfera, como en muchas otras partes. Además, esta vez, una de las chicas del club Jo parlo català me ha nominado, así que lo haré en catalán:D. 


Hola, petits pingüins!

La Wina, del blog Atrapada entre llibres, m'ha nominat al premi Liebster Award (moltíssimes gràcies, maca!), que consisteix en respondre una sèrie de preguntes i crear-ne tu de noves. Som-hi!


Regles

1. Agrair a qui t'ha nominat i seguir el seu blog
2.Visitar tots els blogs que han nominat junt amb el teu (per així donar a conèixer blogs de menys de 200 seguidors)
3.Respondre a les 11 preguntes que t'ha fet les persona que t'ha nominat
4. Nominar 11 blogs amb menys de 200 seguidors i avisar-los amb un comentari de que han sigut nominats
5. Fer 11 preguntes els blogs nominats o demanar 11 coses personals sobre ells

Preguntes

Quin es el teu llibre/saga preferit/a?
Doncs el meu llibre autoconclusiu favorit és No està escrit a les estrelles (The Fault in Our Stars) i de sagues/triologies sóc molt fan de La Selecció (The Selection), El Corredor del Laberint (The Maze Runner) i Cròniques de la Torre (Crónicas de la Torre).

Un somni que vols complir
Doncs em considero afortunada perquè ja he aconseguit alguns dels meus somnis més importants, com conèixer els meus grups de música i el meu cantant favorits, conèixer a algun dels millors escriptors que he llegit... Però m'encantaria que en John Green escribís una segona part de No està escrit a les estrelles, més que un somni és un desig.

Que prefereixes Ciència Ficció o fantasia?
Depèn del llibre i de l'autor :D

Amb quin autor prendries un cafè?
Amb el Javier Ruescas o la Laura Gallego, més que res per entendre'ls xd

On t'agradaria viure?
A la República Independent de Casa Meva.

Llibres en paper o en Pdf?
Cal respondre? Paper, òbviament.

Una cançó que no puguis parar de cantar
¿Vas a venir al árbol dónde vi
a un hombre ahorcado
que a tres hizo morir?
Cosas extrañas pasan al anochecer
en el árbol del ahorcado te veré.
No he vist les pelis ni tampoc he llegit els llibres (ja ho sé, mateu-me), però una amiga meva la va posar l'altre dia i ara no me la puc treure del cap.

A quin món fantàstic aniries de vacances
Al Món dels Elfs de Cròniques de la Torre

Què no faràs mai de la vida
Fumar

Des de quan tens el blog?
Doncs des de fa poquet, concretament des del 27 de març.

Quants idiomes saps?
La meva llengua materna és el castellà, el català el parlo també des de que vaig començar a dir les meves primeres paraules; i també sé bastant anglès i un poc de francès.

Les meves preguntes
Quin va ser el llibre que et va iniciar al món de la lectura?
Quin és el llibre que estàs llegint i el proper que llegiràs?
Escriptor/a/s/es preferit/da/ts/des
Des de quan tens el blog?
Per què el teu blog es diu així?
Per què et vas crear el blog?
Adaptació cinematogràfica d'un llibre preferida.
Idioma que t'agradaria aprendre.
Tens merchandising literari?
Llibres en tapa dura o tova?
T'agrada wattpad?

Els meus nominats
Shining like a book
Angels to fly
Páginas de imaginación

I no se m'acudeix a qui més nominar... xd

Un dia com avui va nèixer Colleen McCullough...

2 comentarios:

  1. Que ràpidaa!
    M'ha agradat molt!
    Ens veiem <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi també m'ha agradat molt fer-ho! Ja t'ho he dit mil cops, però gràcies per nominar-me!

      Ens llegim, un petó <3

      Eliminar

Santa Template by Mery's Notebook © 2014
Adventure Time - Penguin